برندگان کوچک

MRR

عکس های مختلف

 

البته این عکسهای فصل اول هست الان تو فصل دوم هستیم فرقش چیه؟

خلاصه فصل اول :تو فصل اول برندگان کوچک ریکو و رتسو دو دوقلوبا ماشینهاشون به نام تنین ماگنوم(یعنی قلب ماگنوم) و سونیک تو مسابقات جام حذفی شرکت میکنند که اعضای گروهشو یکی یکی در ماجراهای مختلف پیدا می کنند مثل ریو و برادرش همون مو بلنده یا تاکشی که خیلی پول داره و..... 

واین گروه که اولین عکسه به قهرمای می رسند(اسم گروه اتحاد)

 

 

فصل دوم : در این فصل دو برادر که اصلا شبیه هم نیستند به نام جیرو و شیرو هستند و اون ها نیز دوست های زیادی رو پیدا کردند پدر اون ها دکتر فوجی نام داره که قبل از درست کردن ماشین چیکام که پدر بزرگ شانا اون ماشینوساخته بود سریع ترین ماشین جهان رو ساخته بود ماشین شیرو تندر و ماشین جیرو مکس بلیدر نام داشت ولی بعد از از بین رفتن ماشین شیرو اون ماشین تندر تیز رو رو گرفت اون ماشین با موتور جت کار میکرد که دیوار صوتی رو میشکست بعد هم ماشین جیرو از بین رفت و پدرش یه ماشین جدید به نام مکس بلیکر ساخت قبل از اومدن چیکام به مدرسهی فوجی دکتر فوجی در ان جا ماشین می ساخت ولی چیکام به اون اجازه داد اجباری کار نکنه بعد روش اون جا رو عوض کردو جانشین پدرش شد راستشو بخاییدهم جیرو هم شیرو و هم ریکو و رتسو با از بینبردن ماشین ها مخالف بودند حالا بعد از اومدن چیکام همه چی به هم ریختچیکام عصر مسابقات ماشین های کوچکرو تغییر داد و به جای مسابقهی گراندم و جام حذفی مسابقه ای به نامIMتاسیس کرد 10 نفر از ان انتخاب میشود از 102 نفر و بعد 5 نفر و بعدش هم 3 نفر باهم مسابقه می دند قسمت 43 خیلی هیجان اور است من که نمی تونم تا پس فردا صبر کنم راستی هر روز می ده به جز پنجشنبه و جمعه 

                               

 

 

                              شعار :ما باهم فکر می کنیم باهم پیروز می شیم

 

                                                      نظر بدین بچه ها بایییییی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

\v
ساعت10:51---19 خرداد 1394
کسافتا

دینا
ساعت22:08---14 ارديبهشت 1392
من خیلی بازی با ماشین ها ی کوچیک را دو ست دارم

دنیا
ساعت17:56---4 بهمن 1391
سلام من دوباره برگشتم ایدا جان باید یه چیزی اعتراف کنم ولی اومید وارم ناراحت نشی دیگه وبلاگت مثل قدیم هیجان نداره به وبلاگم سر بزن بایwww.princess99.blogfa.com
پاسخ:وبلاگ خوبیه!!


nkdh
ساعت17:55---4 بهمن 1391
سلام من دوباره برگشتم ایدا جان باید یه چیزی اعتراف کنم ولی اومید وارم ناراحت نشی دیگه وبلاگت مثل قدیم هیجان نداره به وبلاگم سر بزن بایwww.princess99.blogfa.com

دنیا
ساعت21:28---18 مهر 1391
به وبلاگ منم سر بزن چون یه وبلاگ ساختم

دنیا
ساعت10:13---31 تير 1391
بابا ای کیو خودت گفتی تخم قمری هات هروقت جوجه شد خبرم کن
پاسخ:منظورت چیه دنیا


دنیا
ساعت21:36---9 تير 1391
در ضمن هیچی از سایتت دانلود نمیشه

دنیا
ساعت21:35---9 تير 1391
من کارتون اواتار رو فصل اول و دوم رو از سی دی فروشی خریدم فصل سوم هم که هنوز نیومده داستان اواتار کورا چیه

mehdibs
ساعت22:37---2 تير 1391
خیلی انیمه ی خوب و باحالیه.حرف نداره.فقط برای فهمیدن قشنگیش درک و فهم لازمه.هاها.
پاسخ:اره منم خیلی دوسش دارم خیلی باحاله


mehdibs
ساعت22:36---2 تير 1391
خیلی انیمه ی خوب و باحالیه.حرف نداره.فقط برای فهمیدن قشنگیش درک و فهم لازمه.هاها.

دنیا
ساعت9:29---20 خرداد 1391
عشق سنج خیلی چرت بود
پاسخ:من که امتحانش نکردم


دنیا
ساعت9:27---20 خرداد 1391
نمی دونم چه جوری عضو شدم
پاسخ:شدی؟


دنیا
ساعت9:26---20 خرداد 1391
تورو خدا بابا مطالب عوض کن از چند تا از دوستام پرسیدم گفتن سری اول زیبا تره دوتا از بچه ها هم گفتن سری دو
پاسخ:باید بونی من روی حرفمم همیشه


دنیا
ساعت8:37---20 خرداد 1391
جواب بده دیگه
پاسخ:متاسفم اما اینترنتمون قطع بود


دنیا
ساعت12:58---15 خرداد 1391
جوجه شد خیلی نازه
پاسخ:؟؟


دنیا
ساعت19:52---14 خرداد 1391
خب چی وارد گذر جه کنم
پاسخ:..........


دنیا
ساعت10:31---13 خرداد 1391
دراین مدت که نبودم رفته بودم حج جات خالی خیلی خوش گذشت تمام اعمالمو به جا اووردم

دنیا
ساعت10:31---13 خرداد 1391
دراین مدت که نبودم رفته بودم حج جات خالی خیلی خوش گذشت تمام اعمالمو به جا اووردم
پاسخ:اوه حاجی خانم دنیا زیارت قبول


دنیا
ساعت12:30---7 ارديبهشت 1391
گذر وازه می خواس چی بنویسم
پاسخ:گذر واژه شاید منظورش رمزی است که نوشتی


دنیا
ساعت12:04---7 ارديبهشت 1391
پس چرا مسابقه اخری با هوا پیما رفتن خونه راستی مگه همشون ازیه کشور دیگه نیومده بودن
پاسخ:نمی دونم؟؟؟ چرا ؟؟؟


دنیا
ساعت11:42---6 ارديبهشت 1391
منظورم اینه که وقتی خب مگه هرروز مسابقه نمی دادن خب بعد اون مسابقه ها برمیگشتن خونشون
پاسخ:اره برمیگردنند خونشون


دنیا
ساعت13:12---5 ارديبهشت 1391
از کجا بفهمم به ایمیلم یه چیزی اضافه شده
پاسخ:;کنارش شمارس هر موقع بهش اضافه شد یعنی جدید اومده تو اسپیم هم گاهی میاد


دنیا
ساعت11:25---1 ارديبهشت 1391
خواستم تو پارک انیمه سبط نام کنم ولی رمز ورود می خواست
پاسخ:اخه میدونی بعد این که ثبت نام میکنی به ایمیلت یک چیزی ارسال میشه بعد میتونی وارد بشوی فهمیدی؟؟


دنیا
ساعت11:23---1 ارديبهشت 1391
من چه بدونم چی بگی یا اره یا نه
پاسخ:........(*-*).........


دنیا
ساعت14:09---31 فروردين 1391
انگار مایه جورایی داریم چت می کنیم نه
پاسخ:خوب چی بگم؟؟؟


دنیا
ساعت10:09---31 فروردين 1391
عکس های جدید بذار اینا دیگه قدیمی شده البته این نظر یاسمن بود همونیکه گفته بود زیاد سایت جالبی نداری
پاسخ:اخه سخته باید اسم خارجیشو بدونم تا عکس بزارم


دنیا
ساعت18:29---28 فروردين 1391
ماهم داریم ولی وقتی سه تایی باهم نگاه می گنیم اوجش [جاهای روم به دیوار مورچه خاک به گور] عوضش می کنن
پاسخ:منم قبلا.......


دنیا
ساعت18:26---26 فروردين 1391
ماهواره دارین
پاسخ:اره ولی از مهر به بعد جمع کردیم انقدر دلم تنگ شده برای برنامه هاش


دنیا
ساعت13:36---26 فروردين 1391
باید بگم واقعان باحالی سایتت خیلی زی باست
پاسخ: نظر لطف شماست


دنیا
ساعت18:41---24 فروردين 1391
ایدا بچه ها بعد از مسابقه برمی گشتن خونشون
پاسخ:اره اخرش همین جوری بود اما ریکو و رتسو رو نمیدونم؟ چون فقط جیرو و شیرو رو نشون میداد البته 2 دقیقه اخر


دنیا
ساعت18:11---24 فروردين 1391
سری دوم ساعت چند نشون میده فکر کنم دیگه نشون نمیده
پاسخ:تموم شد کجا بودی؟؟؟؟ اول صفحه حارو بگرد بعد نوشتم که سری 2 تموم شد


دنیا
ساعت12:36---24 فروردين 1391
با اون بع بعی که باهاش عکس گرفتی گازت نگرفت چندشت نشد
پاسخ:نه چرا من با تموم دختر تهرونی ها فرق دارم چون عععععاشققققق حیواناتم البته بعدش حموم رفتم


دنیا
ساعت12:33---24 فروردين 1391
یک خبر خوب یاکرین من یا به عبارتی قمری من تخم گذاشته بابام برای تولد طو طی خریده بود یک جفت طوطی برزیلی قمری هارو یک ماه پیش به بابام هدیه کرده بودند
پاسخ:وای چه خوب وقتی جوجه شد بهم خبر بدی هااا!!!! راستی بعد که بزرگ شد یک جفت واسش بزارین تا دوباره تخم بزارن!!! عموم هم 2 تا زوج تازه قناری داره شاید اون ماده ش هم تخم بزاره


دنیا
ساعت10:34---24 فروردين 1391
تو این یه مدت اینترنتمون قطع بود نتونستم پیام بزارم راستی معدلم بیست شد ولی امنه معدلش 19 نیم شد
پاسخ:میگم چرا پیدات نبود ؟؟ فکر کردم دیگه نمیای !!! خوش حالم که 20 شدی ایوای چرا 19/5 شده بیچاره با هر دوتاتون هم دردیی میکنم !!!!


دنیا
ساعت16:48---10 فروردين 1391
امروز قدمو اندازه کردم قدم یک مترو 160 س م بود
پاسخ:پس از من 2 س م کوتاه تری


دنیا
ساعت15:53---10 فروردين 1391
الان امنه پیشم نشسته
پاسخ:کنارته باهم مینویسید دو تایی حداقل دو بار بیا برو تا برای امنه هم امار بگیرند !!!


امنه
ساعت14:27---10 فروردين 1391
از رفقای دنیا هستم فکر کنم پیامی که دنیا از طرف من برات نوشه را خوندی وخوشت اومده دنیا خبرشو به من داد بازم میگم سایت باحالی داری
پاسخ:باریک باریک باریکلا خیلی خوشم اومد یک افرین گنده جایزته اااااااااااااااااففففففففففففررررررررررررریییییییییییییییننننننن


دنیا
ساعت14:22---10 فروردين 1391
موهایت بلنده یا کوتاه تا کجاته موهای من بلنده تا ارنجمه
پاسخ:موهام تا شانمه کوتاهه


دنیا
ساعت14:18---10 فروردين 1391
می دونی چیه اخه من از وقتی به دنیا اومدم مشکل کم خوابی داشتم وقتی هم تا اذان بیدارم ساعت 2 شب تا 3 شب می خوابم بعدش بیدار میشم بعد از اذان می خوام بخوابم ساعت کوچمون بیدار میشه یعنی خروس همسایمون احمد کفتر باز بیدار میشه کوچمونو از خواب بیدار میکنه بعد مدرسه ی من چسبیده به خونمون مشکل مدرسه ندارم راحت میرم مدرسه هرروز هم تو کوچه دعوا داریمبا احمد کفتر باز که چرا خروسش سروصدا میکنه نمذاره مردم بخوابن حتی یکبار اقای شعبانی همسایه مهترم ما دمپایی تو حیاط احمد کفتر باز انداخت یکبار بابام به احمد گفت این جاشهره روستا که نیست خروس نگه میداری و خلاصه.........
پاسخ:هه هه وقتی خورشید طلوع میکنه سکوته حتی صدای بوقم نمیاد بعد 6 شلوغی ها شروع میشه!!!! وای سرم انقدر درد میکنه بووووووووووووووووق بببببببببببببببببببیب بببببببببببببببببابببببببببببب !!!!!!!!!!!!


دنیا
ساعت12:31---10 فروردين 1391
چه جور بگم سخته گفتنش
پاسخ:یک جوری بگو دیگه!!


دنیا
ساعت19:20---9 فروردين 1391
اگه میخوای داستان کارلو را برات بنویسم ولی به کسی نگی ولی یه وقت سکته نکنی
پاسخ:باشه دختر جون تو بنویس


دنیا
ساعت19:17---9 فروردين 1391
ولی خودمو تو کارتون نمی ذارم یک شخسیت مثل خودم توش میذارم شبا کیفیت میره بالا
پاسخ:اره میره بالا اما فیلم کیفیتش کم تره مگه نه !! البته صبح و شبش فرق نداره خوب من وقتی موم بلند بود موی شخصیتمم بلند شد اما بعدش که موهام رو کوتاه کردم یک نفر دیگه رو توش گزاشتم که موش کوتاه باشه و خوصوصیات منو داشته باشه!! و برندگان کوچک به نظرم حیجان انگیز ترین و پر کیفیت ترین کار تونی که اداره کردم و بعدش ام ار ار بعدشم اواتاره


دنیا
ساعت19:15---9 فروردين 1391
من عاشقانه شروعش می کنم تا اذان صبح بیدارم الانم برای برندگان کوچک خیال پردازی میکنم برای هرکس داستانی ساختم عاشقانه ترینش که برای بچه های زیر17 سال خوب نیست مال کارلو هستش
پاسخ:هه هه هه پس مثل منی ولی راستش داستانای ما که جایی نمیرن مغز من مثل یک کامپیوتره که رمز ورودم داره دلم برای کارتون های rai cluop تنگ شده از 6 سال پیش تا الان فیلم ها و کارتون های زیادی دیدم که همش ثبت شده راستی فیلم سه علامت سوال رو دیدی از شبکه دو یک قسمتش رو تو تابستون نشون میداد دنیا اگه تا ازان بیداری کی استراحت به مغزت میدی؟؟ من یک بار این کار روکردم و انتنم خراب شد مجبور شدم یک شب از ساعت 9 بخوابم تا ظهر فرداش !!! بعد درست شد


دنیا
ساعت19:07---9 فروردين 1391
من تو بچه های ناز نازی برات پیام گذاشتم
پاسخ:اره دیدم


دنیا
ساعت18:56---9 فروردين 1391
فیلم کلاس سوم ب را نگاه کرده
پاسخ:اره نگاه کردم بی چاره معلم جدید(نعیمی)


دنیا
ساعت9:35---9 فروردين 1391
من به قدری تخیلیم که بعضی وقت هان نمی شنوم مردم چی می گن من تو هر لحظه راجب اون کارتونی که دوست دارم خیال پردازی می کنم یه چیزایی بهش اضافه میکنم که قشنگ تربشه
پاسخ:منم چه جالب البته نمینویسمش اما بیشتر اون کارتون رو عاشقانه تمام میکنم اولین باری که این احساس بهم دست داد تا خودم تو فکر جهاد ها حرکت و رنگ رو رو کارتون ها بزارم کارتون اسب بال دار بود بعدش فیلم رابین هود که اون موقع 5 سالم بود بعدش پیشرفته تر شدهم داستانام هم بهتر شدن هم کیفیت تصویرم شب ها نمی خوابم تا ساعت 1 نشه تا اون موقع دارم به کارتون هام فکر میکنم من تو دنیای خیالاتم بیشتر موهام زرد یا قهوهای موهام کوتاه یا خیلی بلند اولین کارکتورم دختر ماریان تو کارتون رابین هود تو جم کلاسیک بود بعدش........


دنیا
ساعت21:11---8 فروردين 1391
یاسمن گفت بدک نبود........زهراگفت حیوانات جالب بودن ولی اکیدن روی اواتاروبرندگان کوچک کارکن................پردیس گفت عالی بود.........مهتاب گفت اصلا جالب نبود دنیا سرمن وشیره مالیدی..........ثمین گفت خوب بود ولی...........فاطمه گفت اگر بیشتر توضیح داده بود بهتر بود.........امنه گفت خیلی باحال بود ................ولی خودم هنوز نمی دونم چرا به من گفتن برات بنویسم جالبه نهحتی اونایی که ایمیل داشتن گفتن من بنویسم
پاسخ:هه هه یاسمن لطفا بنویس کجاش بد بود......باشه روی اواتار کار می کنم...........پردیس ممنون.........مهتاب اول بگو کجاش بدبود......ثمین ولی چی؟..........اخه اگر زیاد بنویسم تازگی ها نمیاد تو صفحه یا نصفه اینه که کم مینویسم فاطمه جون........امنه از نظر امید بخشد ممنون...........چرا؟؟؟؟


دنیا
ساعت21:02---8 فروردين 1391
دوستام از سایتت خیلی خوششون اومد چون ایمیل بلد نبودن یا نداشتن یا بعضی هانمی خواستن نظر بدن گفتن من بنویسم
پاسخ:به اونا بگو که ایمیل نمی خواد بنویسند و وب هم اگه ندارن این رو بنویسندwww./ قبول می کنه


دنیا
ساعت17:27---8 فروردين 1391
مستند پرواز نگاه می کنی
پاسخ:اره 16:30 یا 16 میده دیروز از کرکس و طوطی میگفتند امروزرو نمی دونم؟ بعد اون ساعت17 ربات های پلیس میده من اینقدر دوست دارم


دنیا
ساعت17:24---8 فروردين 1391
من امروز بافامیلامون رفتیم روستای بابا بزرگم اون جا پر از سوسک های وحشتناک بود وای تو جنگل نشسته بودیم که گله ای از گوسفندا اومدن سمتمون مامانم گفت حمید یه کاری بکن من میترسم یه دفعه دید بابام نیست بابام خیلی ترسو بود داشت فرار میکرد جیغ هم میزد زنداییم خشکش زده بود من من خودمو تو ماشین قایم کردم عمم گفت حالا انگار چی شده اونو باش داره از کوه بالا میره تا جون خودشو نجات بده اون یکی کف ماشین قایم شده این یکی خشکش زده اون که دیگه انگار اراذل اوباش کیفشو زدن نه نمیشه خدودم باید دست به کار بشم بلند شد گفت پیشته گربه گمشین همشون رفتن مامانم اخیش نگاه کن این حمید تفنگ بادیشو باخودش برده با موبایل بهش زنگ زدن بالای کوه رسیده بود
پاسخ:هه هه چه داستان باحالی ولی هر چی باشه سوسک ها بدن چون لایه ی ازون رو سوراخ میکنند اما گسفند چرا میترسید من که خیلی دوست دارم مامان برهم روش نشستم و سواری داد اون قدر خوش گذشت شما خونوادگی از حیوانات می توسید مگه چی دارن؟ من یک بار سوسمار رو گرفتم و انداختمش سوسکم گرفتم داشتن یک گربه و سگ پفا لو ارزومه ولی مخوان بخرن چون شاگرد 1 شدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 1 / 11 / 1390برچسب:عکس کارتون برندگان کوچک , داستان کارتون برندگان کوچک ,ساعت 2:24 بعد از ظهر توسط ایدا|


آخرين مطالب
» یک عکس از اواتار اخرین باد افزار
» سال 1392 مبارک
» مطلب بنویسید
» عکس هایی از اواتار اخرین باد افزار
» معرفی وبلاگ جدیدم
» دلایل این که دیگه زیاد نمیام توی وبهم
» انگار دیگه لوکس بلاگ لوکس بلاگ نیست
» روز دختر مبارک
» نظر سنجی در مورد کارتون اواتار
» سلام ویژه
» عکس هایی از آنگ
» عکس هایی از کاتارا
» عکس هایی از کورا
» عکس از مجموعه کارتون آواتار
» *دانلود کارتون آواتار کورا*
» *ایجاد لوگو برای وبلاگ*
» خبر داغ در مورد انگ
» خبر در مورد آنگ
» عکس اواتار اخرین باد افزار داستان تصویری عاشقانه سری 2
» عکس اواتار اخرین باد افزار داستان تصویری عاشقانه

Design By : Pichak